Vragen van de kascommissie beantwoorden we uiteraard graag.
Vragen van de kascommissie beantwoorden we uiteraard graag.
Op basis van de begroting berekenen we het bedrag dat iedere eigenaar maandelijks moet betalen. Hierbij zien we erop toe dat de in de splitsingsakte genoemde verdeelsleutels correct worden toegepast.
Door leden gemelde schades sturen wij door naar de verzekeringsmaatschappij.
Storingen kunnen 24 uur per dag, 7 dagen per week worden gemeld. Wij zorgen ervoor dat de juiste leverancier opdracht krijgt om de storing te verhelpen. Indien nodig zelfs buiten kantoortijd.
Contracten voor periodiek onderhoud maken we online inzichtelijk en houden we bij.
Het bestuur kan met al haar vragen terecht bij haar vaste relatie beheerder. Mochten we het een keer niet weten, dan verwijzen we graag door naar een specialist.
Na de vergadering stellen wij de notulen in concept op en stellen wij deze beschikbaar aan de leden.
Tijdens de vergadering controleren wij de aanwezigheid, tellen we de stemmen en staan wij het bestuur met raad en daad bij.
In overleg met het bestuur zoeken en reserveren wij graag een locatie voor de jaarvergadering.